Online Banking Of The Personal Touch?

Hoewel er al veel veranderingen voor de banksector in de afgelopen 20 jaar, sommige goed, sommige slecht, een element blijft trekken het meest is gediscussieerd - het ontbreken van een persoonlijk tintje.

Verdwenen zijn de dag wanneer een cliënt van de Bank kunnen opbouwen van een relatie met de accountmanager, weg zijn de dagen dat de bank zou loyale klanten doen "een plezier". Alles wat nu een dag schijnt te worden aangedreven door vooraf abonnementsformules en risico-evaluatie, waarbij de
Dit lijkt te hebben gehad voor de klein-zakelijke markt het meest, met veel ondernemers ervaren van een relatie geen contact met hun bankiers. Ze lijken net een ander nummer, een andere klant en heel vaak de banken niet te beschikken over een grondige kennis van de business wordt. Basic cijfers en balansen worden gevoed in de banken belangrijkste besluitvorming systemen, van een risicobeoordeling worden geproduceerd, en een instant-vaak niet-verhandelbare beslissing. Geen chat, geen extra informatie, een beslissing louter op basis van harde, koude statistieken.

Terwijl de non contact benadering door veel Britse financiële instellingen is aan de schandpaal genageld door vele, zijn er een aantal mensen die liever bank op de lijn, en regelen van aanvullende financiële Online. Ze zijn heel blij te maken te hebben met een geautomatiseerde systeem dat een antwoord kan geven bijna onmiddellijk, dan gaan door de ruzie van in te gaan op de bank zitten en met een account manager - die heeft heel vaak beperkte controle te wijzigen of aan te passen een van de de banken aanvankelijke besluiten.

Heeft Online Banking Assisted Banking klanten?

Zonder twijfel het begin van online bankieren is van grote hulp aan bankklanten, ongeacht of persoonlijke of zakelijke rekeningen. Evenals mensen te laten besluiten ontvangt bijna onmiddellijk, heeft het ook toegestaan potentiële klanten om "rond" shop in het hele land en de meest relevante financiële instelling online solliciteren, waar ze ook mogen worden gebaseerd.

De mogelijkheid om te controleren nu uw accounts online is ook aangeboden grote steun in de strijd tegen fraude en andere financiële misdrijven. Heel vaak is het controleren van online klanten toegestaan om problemen eerder dan mogelijk nog vóór plek om te internetbankieren. Zoals gemelde gevallen van fraude blijven groeien, is dit online monitoring steeds meer en meer essentieel.

Terwijl sommigen nog steeds treuren om de dood van "persoonlijke" bankieren, en er is geen twijfel over bestaan dat zij wel een plaats hebben in het bedrijfsleven, de totale internet heeft aangeboden de kans om sneller te besluiten over de aanvragen voor leningen, etc en de mogelijkheid om zich te oriënteren.

Al met al internetbankieren heeft bijgestaan bij het waarborgen van een meer concurrerende houding tussen de leidende financiële instellingen, als niche-spelers op de markt van de online markt te betreden, op zoek naar een aantal van de traditionele bankactiviteiten aanval.

No comments:

Post a Comment