Bestelling Financiering - Easy Money

Volgens Dictionary.com, het woord is gemakkelijk ongeveer 17 definities. De meest relevante definitie zijn:

1 Niet moeilijk of te ingewikkeld 6. Niet belastend of onderdrukkende; 7. Niet moeilijk te beïnvloeden of te overwinnen; 11. Niet strak of beklemmende, 14. In de handel betekent het niet moeilijk te verkrijgen. " Zoals gebruikt in dit artikel, gemakkelijk geld is bedoeld om het idee geven dat, ondanks deze zeer moeilijke tijden in 2008 waar het geld is krap en moeilijk te verkrijgen is,< onder bepaalde omstandigheden een bedrijf dat producten verkoopt aan andere bedrijven kunnen gemakkelijk krijgen geld om exponentieel te groeien .

Op onze planeet aarde, deed man niet invent geld voor duizenden jaren. As beschavingen en ontwikkelde natie-staten, leerde de mens hoe en ruilhandel voor goederen die ze nodig hadden. Geld is uitgevonden om de problemen van ruilhandel op te lossen. Het was eigenlijk een probleem met de timing tussen, bijvoorbeeld, hebben de boeren een gewas voor de handel wat ze wilden toen ze dat nodig had. Door de uitvinding en de aanvaarding van gouden en zilveren munten bijgedragen aan deze timing niet overeen te overwinnen. De boer zou kunnen verkopen gewassen voor goud en gouden handel, indien nodig, voor de andere dingen die ze vereist.

Papier geld werd uitgevonden om vele redenen, niet het minst die van om te voorkomen dat het ongemak van de uitvoering rond een grote hoeveelheid goud of zilver. Papier geld is makkelijker te verbergen. Tot het begin van 1900 in de Verenigde Staten papieren geld daadwerkelijk kon worden ingewisseld voor goud. Tijdens de Grote Depressie, president Roosevelt in 1933 aangenomen wet verbiedt het bezit van meer dan $ 100 van goud door particulieren. Tegen het einde van de eeuw, ontdekte de Amerikaanse regering gemakkelijk geld te verdienen. Niet langer beperkt door de noodzaak om fysiek goud reserves, de regering drukpersen gekarnd er echter veel geld omdat ze nodig zijn, en de politici uitgevonden regelingen zoals de verkoop van staatsobligaties, de overheid verstrekte leningen van allerlei aard, en de controle van de geldhoeveelheid door middel van twaalf regionale Federal Reserve Banks aan de natie de economie en de geldhoeveelheid te beheren.

Onze overheid is gemakkelijk geld in feite de oorzaak is van elke Amerikaanse een zeer steile prijs. Zoals de wereldeconomie beseft ons geld minder waard is, gaan we meer betalen voor de invoer zoals gas-, kleding en voedsel, als we naar het buitenland reist, in Europa bijvoorbeeld, vinden we dat het duurt ongeveer een en een halve dollar te kopen een enkele euro, de munteenheid van Europa. In feite, Europese hotels, restaurants, goederen en diensten kost vijftig procent meer voor Amerikanen vanwege de zwakte in onze dollars. Ironisch genoeg, Amerikaanse musici meer geld verdienen in Europa dan kunnen ze maken in Amerika, want het kost minder om hen te betalen 'in dollars ". Ondanks deze economische situatie, veel Amerikaanse bedrijven zijn innovatief, creatief en klaar om te groeien in een zeer snel tempo. Bestelling Financiering kan het gemakkelijk geld oplossing voor snelle groei vereisten.

Waarom werkt het? Inkooporder financiering lost de timing probleem om een fabrikant te betalen voor goederen voor de koper betaalt de verkoper voor het product net als papiergeld en goud opgelost de ruilhandel timing mismatch probleem. Een echte wereld bijvoorbeeld is het geval bij een bedrijf dat populaire producten voor honden en katten ontwikkeld. De meeste van hun klanten waren kleine winkels. Een dag ontvingen zij een grote order van een grote doos op te slaan dat hun bedrijf zou bijna verdubbelen op een maandelijkse basis. Het bedrijf heeft niet genoeg geld om de bestelling te voldoen. Inkooporder financiering op voorwaarde dat de oplossing voor hun kastekort te betalen voor de vervaardiging van de producten en de goederen verscheept naar de grote doos klant te krijgen.

Hoe werkt het? Een letter of credit is afgegeven aan de producent om de betaling te garanderen. De kosten van de goederen worden betaald aan de fabrikant zodra de goederen worden geleverd, in het voorbeeld hierboven, om de grote doos op te slaan. Een vordering financiële regeling is gemaakt om te betalen voor de bestelling en de letter van credit zijde van de transactie. Als de koper betaalt de debiteuren, de geldschieter, meestal een financieringsmaatschappij of bank dochteronderneming, is betaald overeenkomstig de opdracht en de winst stompe naar de verkoper.

Waarom is het gemakkelijk geld? Omdat de krediet van de verkoper is niet het belangrijkste criteria om de financiering te verzekeren; het krediet van de koper wordt gebruikt om de financiering te ondersteunen. Toch een goed karakter en ervaring zijn belangrijk voor kredietverstrekkers. Tijdens het due diligence proces kredietverstrekkers noodzaak om bepalen dat geen voorafgaande UCC-1 pandrechten bestaan met betrekking tot het bedrijf. Als er ernstige krediet kwesties zoals faillissement, zou de goedkeuring van een faillissementsrechtbank voor de debiteur in het bezit is vereist. Dit soort situaties is meestal niet te worden goedgekeurd door een Bank, maar de financiering wordt nog steeds relatief eenvoudig te verkrijgen gezien de omstandigheden. En het is beschikbaar als nagenoeg onbeperkt van kapitaal. Als het bedrijf groeit dus aan de financieringsfaciliteit zal groeien zolang de inkooporders worden uit vaste, kredietwaardig entiteiten.

In 1959 Barry Gordy, de oprichter van Motown Records, en Janie Bradford schreef wel een liedje "Money (That's What I Want). Het lied was de eerste grote hit voor de platenmaatschappij. Het werd gedekt door The Beatles in 1963. Iedereen wil extra geld. Hier zijn de lyrics:

De beste dingen die in het leven kosten

Maar je kunt vieren 'em voor de vogels en bijen

Nu geef me geld (dat is wat ik wilde)

Dat is wat ik wilt (dat is wat ik wilt)

Dat wat ik wil (dat wat ik wil), ja

Dat is wat ik wil

Your Lovin 'geeft mij een kick

Maar uw lovin 'niet betalen mijn rekeningen

Nu geef me geld (dat is wat ik wilde)

Dat is wat ik wil (dat is wat ik wilde)

Dat is wat wil ik (dat is wat wil ik), ja

Dat is wat wil ik

Geld niet alles krijgen, het is waar

Waar het niet krijgen, kan ik geen gebruik maken van

Nu geef mij geld (dat is wat ik wil)

Dat is wat ik wil (dat is wat ik wilde)

Dat is wat ik wil (dat is wat ik willen) ja

Dat is wat Ik wil

Nou, geef mij nu geld (dat is wat ik wilde)

Een hoop geld (dat is wat ik wilde)

Whoa, yeah, je bent me geld (dat is wat ik wilde)

Oh, geef nu geld (dat is wat ik wilde)

Dat is wat wil ik (dat is wat wil ik) ja

Dat is wat ik wil hebben.

De bottom line: Bestelling Financiering is gemakkelijk geld in vergelijking met traditionele bankfinanciering. Net als bij de Government Printing persen voor papier geld, de aankoop de financiering van opdrachten in combinatie met debiteurenfinanciering, of factoring, kan een bron van vrijwel onbeperkte contant geld voor uw bedrijf. Is dat wat je wilt?

Copyright © 2008 Gregg Financial Services

No comments:

Post a Comment