Child Trust Funds

Reader Schrijft:

Mijn kleindochter heeft ontvangen haar kind trustfonds geld en mijn dochter wilde weten wat te doen ermee. Ik was ook te denken over het toevoegen van haar, dus vroeg me af of je had geen gedachten over de betere regelingen en kind trust funds in het algemeen?

In de eerste plaats mijn gedachten over het kind Trust Fund: Het is geen verrassing dit idee is voldaan met grote desinteresse. Ik doen afvragen wat de regering motivatie voor dit soort regeling was. Het kind trustfo
Haar gebrek van succes kan omlaag om een paar van factoren worden maar de meesten zullen vanwege deze worden op: Op leeftijd 18 u niet weet hoe uw kind zal blijken. Zullen ze verantwoordelijk met hun geld of worden zij verspilling?

Iemand slaan 1000 pond per jaar en met een redelijke groei kunnen verwachten dat hun kind tot meer dan 30.000 pond ontvangen op 18-jarige leeftijd. Erger nog, je hebt geen controle over wat zij zullen doen met haar en hoe ze denken. Ik vermoed van jongs af aan de meesten zullen weten dat zij een fonds en kan gemakkelijk op vertrouwen.

Is het mogelijk schoolwerk / studie motivatie kan afvallig. Persoonlijk was ik altijd geleerd te belonen voor het juiste gedrag. In het bovenstaande scenario zij worden beloond voor slechts bereiken van 18-jarige leeftijd. Laat ik u te denken over de talrijke downsides aan deze happening maar zal focussen op wat ik zou kiezen te doen eerder dan een trust fonds te gebruiken.

Sommigen willen de begroting namelijk een pot voor deze en een pot voor. Ik wil dan op te slaan in de meeste fiscaal efficiënte manier later wie wat krijgt beslissen. Als ik opgeslagen in een offshore-band bijvoorbeeld, zou het kapitaal groeit volledig vrij van belastingen (met uitzondering van een klein deel van de roerende voorheffing).

Wanneer u de obligatie incasseren is er een potentieel fiscaal belast, maar het met een zorgvuldige verzachting van de gevolgen is er mogelijk geen belasting te betalen.

Laten we zeggen dat u opslaan in een offshore obligatie voor 18 jaar. Nu uw kleindochter besluit om naar de universiteit of zelfs beslist om een jaar tussenuit nemen voor een vakantie. Je kunt nu de beslissing om haar te steunen in deze of niet, afhankelijk van uw kijk op de situatie.

Als u besloot haar steun je kan neem dan een segment van de obligatie en deze toewijzen aan haar en daarna incasseren. Door de manier waarop obligaties worden belast is er waarschijnlijk helemaal geen belasting te worden. Zolang de winst op het segment van de obligatie is minder dan de persoonlijke belastingvrije som zou er geen belasting.

Gezien het feit dat op de universiteit of een vakantie zijn onwaarschijnlijk dat je kleindochter zou werken, zou er helemaal geen belasting. En dus moet je vrij van overdrachtsbelasting te besparen met de belasting vrij nemen en dit kan worden gedaan wanneer, en voor wie je kiest.

Omdat het jouw pot geld die je kan ook gebruik maken van huidige wetgeving te incasseren tax-free. Als u werd non-inwoner per jaar je het kon dan incasseren de band vrij van de Britse belasting. Alle met volledige controle.

Doe niet te veel zorgen over de term offshore. Offshore verzekering providers gewoon een versie van de onshore bedrijven die u zal worden gebruikt voor de behandeling van, zoals Standard Life bijvoorbeeld. Ze enkel greep offshore status zulks de hoofdstad groeit in de meest fiscaal efficiënte manier. Uw bescherming hoeft niet inferieur te de Britse onderneming.

Als u besluit evenwel dat een kind trustfonds is voor u, van mening dat een stakeholder plan is goedkoper en heeft een klein bereik, maar van de middelen voor de kleine hoeveelheid van de betrokken kapitaal, mag deze worden prima.

No comments:

Post a Comment