United First Financial Scam Review, legit of Scam?

Ik werd eerst ingevoerd om de United First Financiële of U1st Financiële zakelijke kans en software product tegen een hoofdstuk vergadering van BNI South Florida. Ik was het hoofdstuk president bij de tijd en toen ik aankwam bij dit bijzondere bijeenkomst was er een gast die netwerken met de anderen in de kamer, de deugden van de software-programma. Omdat het een vergunning hypotheek makelaar, ik was benieuwd wat hij over sprak.

Hij zei dat de webgebaseerde software programma, dat beschikbaar< was voor $ 3,500.00, zou huiseigenaars bijstaan in uitbetalende vaststelling hun hypotheek in derde aan de halve tijd zonder veranderende hun levensstijl. Ik was verbaasd en verbijsterd. Ik wilde meer horen, dus we een afspraak gepland.

Tijdens de benoeming speelde hij een DVD waarin het programma uitgelegd en hoe het werkte en gaf een wervelend display van hoe een Vastgoedeigenaar konden, gewoon door behulp hun "discretionaire inkomen" correct, daadwerkelijk betaalt off hun 30 jarige hypotheek in ongeveer dertien jaar. Het was zeker interessant concept. Toen de agent vertelde me hoe, als een hypotheek makelaar, kon ik een hoop geld in de handel brengen van de producten.

Een paar dagen later ontving ik een telefoontje van ander lid van het BNI hoofdstuk voor sommige advies. Moeten zij en haar man nemen een Home Equity Line of Credit (HELOC) te betalen, al hun creditcards, de aankoop van de software, en mogelijk uit de elf resterende jaren op hun 15 jaar hypotheek betaalt minder dan zeven jaar? Nou de hand liggende antwoord is ja.

Echter, hier zijn enkele aanvullende vragen. Hoe werkt de software voorziet in de toekomst? Welke indien er veranderingen in de economie is het jouw taak de status en als gevolg uw inkomen? Wat als uw geldschieter, zoals zo veel kredietverstrekkers hebben, "vergrendelt" uw HELOC en je kan geen geld verdienen? Wat als u een medisch noodgeval en al je "Extra" geld is in het eigen vermogen in uw huis als gevolg van de snelle aanbetaling geadviseerd door de software? Wat dan? Refinance? Op welke kosten?

Dit zijn een aantal van mijn zorgen. Ook als een vergunning hypotheek makelaar en iemand die heeft in de financiële dienstverlening is meer dan 25 jaar, zou ik de vraag van de geloofsbrieven van de marketing van dit product. Immers, je thuis niet uw grootste en meest investering? Wil je echt iemand die iets meer dan uit een ander MLM kansen en ondertekend met U1st Financiële om u te adviseren over een zo belangrijk onderwerp?

Zoals een zakelijke kans U1st is gestructureerd als een MLM. De onderneming ontvangt $ 1.000,00 voor de software en de rest is verdeeld in schadevergoeding aan agenten, bonus zwembaden voor "filiaalmanagers" en overschrijft. In het begin kun split je eerste "training verkoop" met uw sponsor. U bent Afspraken en het werven van uw downline, uitsluitend voor uw sponsor uitkering financieel te zien totdat je "gekeurd" om volledige commissies en opleiding bonussen te verdienen. De leeuwendeel lijkt te gaan aan die aan de top. En uw afspraken zijn face to face, als dat iets wat je genieten, is dit misschien iets voor jou.

Tot slot, ik denk als je wilt van uw hypotheek te betalen vroeg op, en het eigen vermogen sneller te bouwen, kan het net zo verstandig zijn om een bepaald bedrag toevoegen aan uw betaling per maand. Bijvoorbeeld, als u een $ 200,000.00 hypotheek bij 6% vaste rente rente voor 30 jaar, en u voegt slechts 89,50 dollar op elke maandelijkse betaling, verklein je de tijd van vijf jaar. In dezelfde scenario wanneer u waren voor 233,76 dollar voegen aan elke uitkering, zou u reduceren tot een 20 jaren hypotheek.

No comments:

Post a Comment