Sound Geld Versus Zwakke Geld

Ik hoor tegenwoordig meer en meer onze politici te praten over het slechte in de Amerikaanse economie is en ook zij wijzen erop dat de andere wereldeconomieën zijn in veel ergste vorm. Klopt dat? Laten we een kijkje nemen op de Japanse economie.

De enige reden dat de BOJ houdt de rente zo laag is om een steun te geven aan de dollar. Japan's economie is in feite een veel betere vorm, omdat de Japanesse regering lenen van geld van hun burgers, slechts.

Japan is de groter kredietgever in de w
Ik vraag me af hoe lang dit gaat om onze hoogste prioriteit zijn. Waarschijnlijk lang genoeg om de economie te storten. Het is gaande voorgoed als een nachtmerrie, en heeft geen kans om spoedig eindigen up. Zijn er weinig mensen zijn die weten of begrijpen wat er gaande is, maar durfde niet te spreken, omdat ze kunnen worden unpopullar en risico's hun politieke toekomst.

Dit is waarom wij vers bloed in de Senaat geen politicus maar een bedrijf man behoeft met geen vrees voor zijn politieke toekomst dat een zware woord kan hebben en wordt gevolgd door zijn bewonderaars. Op dit punt ben ik niet zien niemand in staat de uitvoering van het grote plan van het duwen van de VS uit de economische ineenstorting. Ik hoop op een echte leider zie op mijn horloge.

No comments:

Post a Comment