Uw Gezondheid En een stuk brood!

Mijn schoonmoeder zei tegen mij dus vele malen, "Als u uw gezondheid en een stuk brood, alles er nog is."

Nou ik heb mijn gezondheid en meer dan een stuk brood daarom moet ik alles hebben. Als iemand heeft alles waarom zouden ze willen meer?

Aaron Neville een populaire vocalist ooit zei in een Televisie interview dat gemoedsrust is alles. Moeder Teresa zei; "Wanneer u bidden voor anderen, zult geloof, ontvangen wanneer u geloof hebben, u onvoorwaardelijk zal liefde. Wanneer u onvoorwaardel
Het is de vraag waarom sommige mensen die lijken alles nog steeds meer willen. Ik denk dat we lang om onze eigen geest ervaring. Het genie dat binnen alles is van ons. Als vinden we de sleutel tot ons genie ontwaken, zal serveren wij mensheid met die unieke genie. Talent kan alleen doen wat zij kan. Genius doet wat het moet!

Ik geloof het echte geheim is te ontdekken en uw genie ontwaken en de enige vraag; Hoe mag ik serveren menselijkheid met nederigheid? Wat kan ik doen?

Ik deed vrijwilligerswerk op lokaal Covenant House in New Orleans een paar jaar terug. Een jonge man die had away from home naar de Nieuwe Orleans Franse Quarter run om gelukkig ooit wonen na was in mijn klas kamer. Hij zei, "He mister zijn je rijk?" Ik antwoordde hem, "en je eerst te definiëren rijk. Ik heb mijn gezondheid en Ik heb voedsel in mijn koelkast thuis. Als je bedoelt kan ik geld heb, en mijn vrouw Marie grepen het geld. Ze is een geld-manager. Ik ben niet zeker hoeveel ze heeft gered voor een regenachtige dag. "

De jonge man bleef de kwestie push. Hij zei; "Als ik rijk was, ik kon doen wat ik wil en dan wil ik graag." MIJ vervolgens vertelde de klasse van jonge run aways dat ik zou een 20,00 dollar wetsvoorstel om iemand geven in de klasse die kon vertellen me wat was mis met die verklaring. 1. 'Als ik was rijk. 2. Ik kon doen wat ik wil. 3. Ik zou gelukkig! " Alle jonge jongens als meisjes begon te schreeuwen van allerlei antwoorden.

Ik nam een stuk wit krijt en beginnen met het schrijven op de kit aan boord. 1. Als ik was rijk. 2. Ik kon doen wat ik wilde. 3. Dan zou ik gelukkig zijn. Ik vertelde hen dat in zuidoost Louisiana, we leven in langoesten land. Crawfish verplaatsen achteren en soms doen we dingen achteruit.

Het moet zeggen; 1. Als ik was gelukkig. 2. Ik kon iets doen om anderen te helpen. 3. Dan zou ik geld hebben. Nu als ik beheerd het geld Ik zou meer geld hebben. De eerste stap is om gelukkig. Je moet willen om gelukkig, dezelfde manier u wilt worden gezonde en welvarende of bemind.

Sommige mensen zijn gelukkig wanneer ze ongelukkig worden. U kunt kopen meer geluk met een hart gevuld met vreugde, dan een pocket gevuld met geld. De ware gever is altijd de ontvanger van vreugde, en wat je wilt de meest wil u. Hoeveel geluk kan je staan? Hoe kan ik dienen de mensheid met nederigheid?

Wat kan ik doen?

No comments:

Post a Comment