Financiële Crisis Silver Lining - The Money-Making Mindset Ondernemers Kan Leer Van Bankers

De wereldwijde financiële crisis heeft een money-making zilver voering voor ondernemers.

Het idee van een "silver lining" komt uit het oude spreekwoord: "Iedere wolk heeft een zilveren voering." Het spreekwoord kijkt voor sommige onverwachte goede uitkomst volgende enkele slechte evenement.

Voor veel ondernemers, bedrijfseigenaars, vastgoedinvesteerders en lagerbetaalden, de financiële crisis is al te reëel, verlaten miljoenen met verwoestende verliezen.

Wat is de zilveren voering in di
Waarom deze kennis helpen in zakenmilieus?

Bankers weet het verschil tussen "maken" en "verdienen" geld. In gemeenschappelijke toespraak mensen vaak behandelen deze termen als gelijkwaardig. Toch de meest elementaire betekenis van "verdienen" om betaling ontvangen in ruil voor inspanning. In daarentegen het fundamentele betekenis van "make" is "iets brengen bestaan." Dat betekent, dat "make" is gelijk aan 'maken'.

Volgens dit onderscheid, wanneer u "verdien," ontvangt u betaling voor uw inspanningen, in de vorm van lonen of salarissen. U ontvangt compensatie, maar u doen niets om het bedrag van kapitaalverhoging in bestaan. In tegenstelling, wanneer u "make geld," u ook de hoeveelheid geld toename in het economische systeem.

De belangrijkste financieel inzicht business entrepreneurs kunnen leren van bankiers is dat bankiers weten dat ze in the money-creatie business.

En dit is waar veel niet-bankiers krijgen ontspoord.

Elk bedrijf is in het geld-creatie bedrijven, maar niet alle ondernemers en bedrijfseigenaren begrijpen.

Bedrijven uitstappen bijhouden wanneer ze denken dat ze in het tapijt schoonmaakbedrijf, of het onroerend goed bedrijf, of de uitgeverij - of een ander type bedrijf u kunt bedenken.

U bent niet in het bedrijfsleven te tapijten, of te kopen en verkopen, schone onroerend goed, of om boeken te publiceren.

De tapijten en de onroerend goed en de boeken zijn middelen om het bedrijf winst te maken, maar ze zijn niet de echte doelstelling van de onderneming. Het echte doel van elke onderneming is het "make" geld.

En dit is waar ondernemers afleiden. Ze krijgen zo op in de middelen om dit te bereiken financiële doelstelling - de tapijten, de vastgoedsector, en de boeken - dat ze vergeten dat ze in het bedrijfsleven te maken "" geld door iets van waarde voor potentiële kopers.

Naarmate de financiële gidsen, de bankiers ook werd afgeleid. Zij wisten dat zij waren in business om geld vervaardiging, maar zij negeerden de kritische element van waarde.

Hoe de banken waarderen genegeerd in hun meedogenloze zoektocht om winsten stijging is ander verhaal en verandert niet de belangrijkste les ondernemers kunnen leren van bankiers.

Voor ondernemers, de meest krachtige zilveren randje achter de verwoestende financiële verliezen van de banken kernsmelting is om na te denken over uw bedrijf met het geld te maken denkrichting van een bankier.

No comments:

Post a Comment