Is het goed voor Positiebepaling Bad Credit Online?

Er zijn zoveel rescoring diensten daar, kan een meerderheid van die te vinden online. Omdat mensen zijn zo druk tegenwoordig wordt het grootste deel van hun werk vaak ook via het internet. Stel je voor, zelfs de correctie van fouten creditcard kan worden gedaan via het internet. De echte vraag over dit probleem is hoe is het om juridisch vast te stellen uw slecht krediet online?

Dit is hoe rescoring diensten werken. The rescorers zijn credit rapportage agentschappen die als bemiddelaar tussen< de creditcard Service houder en de creditcard aanbieder. Nu het doel van dit alles is voor de voormalige om zijn duidelijke record terug te winnen, simpelweg omdat de slechte waardering tot uiting is niet echt van zijn doen. Simpelweg gezegd, is er een fout in zijn verklaring die hij wenst te worden gecorrigeerd.

Het is de taak van de rescoring diensten is dat zij versnellen van de correctie. Normaliter moet een schriftelijk verzoek voor een onderzoek is een lang en moeizaam proces. Hypotheek makelaars en alle geldschieters zeggen. Het is een vermoeiende last omdat de rapportage bedrijven in de weg. Rapportage bedrijven hebben om de administratie van de creditcardhouder te vergelijken met die van de creditcard aanbieder. Rescoring diensten online verzamelt het bewijs van de fout van de creditcardhouder via het web en legt dit voor aan de rescorer. In sommige gevallen, de rescorer roept de credit card service provider om te controleren of er echt een vergissing was op de rekening.

Nadat dit gedaan is, de rescorer legt het bewijs kredietbureaus. Deze kredietbureaus hebben de verzamelde informatie van de bedrijven die betrokken zijn bij het hele onderzoek. Is duidelijk dat dit onderzoek is moeilijk omdat de welig tierende gevallen van creditcardfraude. Dat gezegd zijnde, een creditcardhouder kan beweren dat hij een slachtoffer van dit misdrijf alleen maar om weg te komen van een opeisbare schuld. Het incident is vooral een reden waarom kredietkaart dienstverleners geen voorkeur rescoring of te controleren of de eventuele vaststelling van slecht krediet online. De gedeelde informatie is nogal gevoelig en als niet oppassen kan zelfs nadelig zijn voor de creditcardhouder te worden op de lange termijn.

Voor een merendeel van de credit-verslaggeving agentschappen, de vaststelling van slecht krediet online of rescoring diensten hebben al een belangrijke nevenactiviteit van de industrie. Dit omvat ook de wil van de samenvoeging van de krediet-verslagen van alle betrokken bureaus: de kredietkaart dienstverlener, de diensten en de rescoring krediet reparatie bedrijf.Dus om op de veilige kant, het is beter dat je gewoon je eigen reparaties uit te voeren.

Ja, makelaars maken een bedrijf van de consumenten, maar is het beter dat er geen problemen met eender welke credit op te lossen. Als er problemen zijn, zorg ervoor dat u het bewijs dat er een fout in uw verklaringen voorkwamen hebben. Hier zijn enkele belangrijke stappen die u kunt volgen:

1. Controleer altijd uw credit verslag. Zorg ervoor dat u een kopie van uw krediet geschiedenis hebben van elke bureau betrokken bij iedere transactie die je maakt. De fout moet opnieuw worden bezien, achterhaalde informatie moet worden bijgewerkt en elke account die aangegeven moeten er allemaal van jou.

2. Blijf in contact met uw schuldeisers. Tenminste, op de minuut dat er een probleem ontstaat, zou je geen harde tijd vragen om een contactpersoon, omdat je weet wie precies te benaderen. Als het bureau stelt de schuldeisers te controleren de informatie die u van mening onjuist is, zou je aan de schuldeisers bellen om voor u om uw punt duidelijk te maken. Als u erin slaagt om het bezit van een schuldeiser die de fout verwijdert uit uw kredietkaart staat in een proberen te krijgen, overweeg dan jezelf gelukkig.

3. U moet alle belangrijke papieren altijd voor records. Wanneer een geschil ontstaat en onderzoekers verzoek een afschrift, u heeft deze te tonen aan de lening officier, de schuldeiser, de kredietbureau of de credit card service provider.

No comments:

Post a Comment