Hoe te om Uw Verzamelingen automatiseren

Na een verhuurder is sinds het begin van 1994 voel ik me redelijk veilig te verklaren Ik heb bijna elke denkbare wijze van inning van de maandelijkse betalingen van mijn bewoners geprobeerd. Ik wil lopen door een aantal van deze methoden en laat u in op de voor-en nadelen van elke techniek. Ik zal inpakken door je te vertellen wat ik nu moet doen.

Persoonlijke Collecties

Afspraken op te pikken betalingen was zelfs nooit een vergoeding voor mij als een standaard manier van zakendoen. Ik ben< te lui en ik beschouw het de bewoner is verantwoordelijk voor me te betalen als ze willen blijven. Het voordeel is dat je weet meteen wie er betaald heeft en wie niet. U heeft nog niet weten of de cheque met goede duidelijke middelen, ervan uitgaande dat je niet betaald in contanten of gecertificeerde fondsen.

Natuurlijk heb ik een ontmoeting met bewoners op te pikken betalingen bij speciale gelegenheden als de bewoner te laat was of probeert te late vergoeding te vermijden. Nogmaals, dit is een verspilling van tijd in mijn opinie.

Ik heb nu een aangewezen plek voor de bewoners te dalen eenmalige betalingen als ze willen gaan deze route. Ook voor chronische laattijdige betalers, verliezen zij het voorrecht te betalen op een andere wijze dan door gecertificeerde vermogen op het Drop Box. Zodra ze consequent en tijdig worden betaald voor zes maanden, zal ik overwegen terugkeer terug naar de standaard beloningssysteem zal ik later bespreken.

Als je besluit om je bewoners bijeen om te verzamelen, ik aanbevelen die niet voldoen aan uw persoonlijke verblijfplaats. Sta niet toe dat een van uw bewoners om te weten waar je woont. In feite, mijn mening is dat je moet een geheim telefoonnummer voor uw home lijn hebben en dat u moet zoveel tijd doorbrengen als nodig verwijderen persoonlijke informatie uit verschillende internet directories. Excuses voor de tangens even, maar ik dacht dat het belangrijk genoeg te nemen.

Ik heb niet aan te raden deze methode als het vergt te veel inspanning van uw kant.

De Controleer in de Mail

Dit is waarschijnlijk de wijze waarop iedereen begint. De betaling is niet aankomen en de bewoner beweert dat in de e-mail. Als het binnenkomt, wordt het zelfs goed? Wie weet? De voordelen van deze methode zijn dat het heel gewoon, en als je een goede huurder, kan het een lage probleemloze manier om de betalingen te verzamelen.

De nadelen zijn beroep op het geheugen van de bewoner naar de incheckbalie te schrijven, correct adres van de envelop, plaats de juiste porto op, en eigenlijk daling van de betaling in de e-mail. Bovendien, je dan vertrouwen op de postdienst van de betaling aan het juiste adres te leveren en tijdig.

Ik heb zelfs zo ver gegaan als die betalingsdiensten coupons, en zichzelf geadresseerde gestempeld enveloppen om bewoners om een deel van de risico geassocieerd met deze methode te verwijderen. Ik heb niet vinden deze extra inzet aan een merkbaar verschil in de resultaten te produceren.

Ik heb niet aan te raden deze methode omdat het vergt te veel betrokkenheid van uw verblijfplaats.

Resident Maakt de Deposito

Ik realiseer me velen van u zullen volledig slagen er niet in dit idee, maar ik heb het geprobeerd al jaren met enig succes. Voorafgaand aan met een drop box locatie, zou ik geef mijn laattijdige betalers een bankrekeningnummer waarop ze kunnen de maandelijkse betaling rechtstreeks nederlegging.

Natuurlijk, studeerde ik af van die stap naar het verstrekken van borderellen die zijn voorgedrukt, zodat de accountnaam en het rekeningnummer zou niet onjuist. In dit geval, deze extra inzet heeft verlaagd, de maandelijkse 'Ik wil niet die en die informatie "telefoon hebben oproepen van de bewoners. Ik was nooit dat bezorgd over een inwoner probeert een terugtrekking maken uit mijn account, hoewel ik weet zeker dat is een mogelijkheid. Te verlagen dit risico, kon u een aparte bankrekening voor deposito's en veeg de fondsen periodiek te hebben in een ander account.

Andere overweging hierbij is dat potentieel je zou kunnen stuiten op een mislukte ontruiming voor de aanvaarding van gedeeltelijke betalingen. Of een rechter zou overwegen een pachter het maken van een kleine borgsom in een laatste poging om uitzetting te vermijden "constructieve ontvangst", ik ben niet in staat te antwoorden. Tot nu toe (knock op hout) zijn geen van de mensen die ik heb gezet geprobeerd deze hoek.

Maar wat zal altijd gebeuren is dat bewoners te maken gedeeltelijke betalingen. De truck brak omlaag, het kind voogdij notariskosten, enz. krijgen voorrang boven onderdak en wat weinig resterende middelen er belanden in uw account. Dan bent u verlaten met de pret werk van proberen te bepalen wie betaald wat.

Voordelen van deze methode zijn dat u niet hoeft te een reis naar de bank maken en als u online bankieren hebt, weet je binnen een dag of dus als de deposito zijn er. Nogmaals, weet u niet ongeacht of zij betaald in penningen of gestolen controles uit hun buurman, maar je tenminste zie de nederlegging gemaakt.

Ik heb deze methode niet als een standaard manier van het verzamelen van bevelen, maar misschien is het oordeel voor de goede betaler die net had een slechte maand.

Print de controles voor Them

(Met dank aan Earl B. voor de volgende tip)

Ik heb vergeten als het was, maar waarschijnlijk ergens rond achttien maanden geleden, een van mijn vriendelijke concurrenten stelde voor dat ik probeer deze service. Een van zijn vrienden was het gebruik ervan met succes, zodat ik me aanmeldde voor. Het is goedkoop en me toegestaan om gewoon zitten en alle maandelijkse betalingen print tegelijk. Ik tekende alle nieuwe bewoners op het op en kocht een aantal van mijn bestaande bewoners te nodigen.

De dienst wordt aangeboden aan de bewoners als een auto-ontwerp-dienst en ze af te ondertekenen op een formulier van een pagina, dat geeft u toestemming om ten laste van hun rekening. Het programma zelf is een Windows-gebaseerde software applicatie die u toelaat om deze "Demand Drafts print".

Het voordeel is dat de betalingen kan worden opgezet als een terugkerende maandelijkse betaling en u kunt afdrukken wanneer u dit wenst. Daarom, in plaats van te wachten op de post te komen, je gaat gewoon zitten op je PC en druk op print. De controles rolt uw gestandaardiseerd printer. Met andere woorden, dan hoeft u geen speciale uitrusting. Op de eerste van elke maand (of altijd) gewoon je hoofd op naar de bank.

Nogmaals, je weet niet indien de inwoner heeft goede tegoeden of niet, maar je bent tenminste niet te wachten om uw storting maken. Een van de nadelen is dat u zal moeten controleren aankoop van aandelen, maar ik denk dat ik 300 cheques ontvangen met mijn eerste aankoop.

Ander voordeel te gebruiken deze software is dat je kon opzetten van uw eigen facturen op dit zodat iedere maand printen, uw terugkerende facturen of een set blanco cheques met uw voor-gedrukte informatie.

U vindt meer informatie over deze software door op de onderstaande URL. Let dus niet op de cheesy web site en onderzoekt de mogelijkheden en voordelen voor jezelf.

[Http://www.TexasRealEstateClub.com/checkman.html]

Ik heb geen gebruik meer maken van deze methode, maar kan aanbevelen als Het werkte goed voor mij.

Direct Deposit

Voor het laatste jaar heb ik met behulp van een nieuwe dienst ik gevonden heb. Ik zocht hoog en laag voor een betrouwbare, kwaliteit directe storting dienst die niet werd ontworpen voor de grote appartementen complexen. Alles wat ik had struikelde op een tarief dat zij geprijsd weg uit mijn league.

Nogmaals, als voorheen met de CheckMan toepassing, tekende ik al mijn nieuwe bewoners op het (bedrijfs-beleid, weet u niet?) en kocht een aantal van mijn bestaande bewoners zo goed sluiten. Ik vind het fantastisch.

Bewoners ontvangt een e-mail hen kennis geven van de komende ontwerp-en het allemaal loopt via de banken Automated Clearing House systemen (ACH), dus er is absoluut niets dat ik moet doen.

De bewoner de rekening krijgt automatisch gedebiteerd op de aangewezen dag en ik krijg een e-mail de volgende dag, die mij laat zien die met succes de rekeningen werden opgesteld, en die is mislukt, indien van toepassing. Three dagen na, dat de fondsen worden automatisch gestort op mijn rekening.

De bewoners weten dat het komen en omdat het automatische net als andere bank wissels, het vereist geen inspanning van hun kant. Het vereist ook geen inspanning van mijn kant. Het is de eenvoudigste oplossing die ik heb gevonden en heel betaalbaar te starten. Liever dan te gaan in alle functies en voordelen hier, ik geef je een link zodat je over kunt lezen op uw eigen gemak.

http://www.clearnow.com/public/ClearNowEnrollmentGRQ1.pdf

Ik kreeg ook hen in te stemmen met een proefperiode aan te bieden. Als u zich aanmeldt via de link hierboven, zullen ze je twee volle maanden om de dienst te proberen op absoluut geen kosten. Ik weet dat wanneer u hen een proberen, je verslaafd.

Met vriendelijke groet,

Tim Randle

http://TexasRealEstateClub.com

(C) Copyright 2002, Alle Rechten Voorbehouden.

No comments:

Post a Comment