Een zaak voor de inflatie

Inflatie is altijd een monetair verschijnsel is. Sinds de drukpers, zij heeft in alle tijden en in alle plaatsen geweest de onvermijdelijke consequentie van creëren grote hoeveelheden geld, berusten niet op enige commodity, zoals goud.

Nu zitten we in een periode van deflatie, met dalende prijzen. Regering zal doen wat zij denkt te doen om deflatie te vechten, omdat de deflatie is synoniem met een depressie, zoals in de 1930. Maar de enige manier waarop ze weten hoe ze een probleem oplossen a
Als dit allemaal nieuw gecreëerde geld niet leiden dat de inflatie, zal het de eerste keer in de historie van chartaal geld dat de inflatie niet heeft geleid. Op basis van de lessen van de geschiedenis, dat is de manier om in te zetten.

Een van de natuurlijke gevolgen van een overheersende wereldwijd valuta, zoals de dollar, worden aangemaakt in enorme hoeveelheden, is dat de dollar zal vallen versus andere valuta. De ironie is dat juiste nu de dollar is stijgende tegen andere wereld valuta. Dat betekent alleen de dollar is de gezondste patiënt in de ziekenhuis. "Waarom?" Andere valuta's zijn de eerste slachtoffers van de inflatoire pest.

U Amerikanen die verdienen en besteden slechts dollars zal binnenkort zie de natuurlijke gevolgen van inflatie, die zijn stijgende dollarprijzen.

Wanneer zullen we beginnen met het gevolg van monetaire inflatie te zien, een brede basis van de inflatie?

Ik was op CNBC recentelijk, en ze vroegen me hen vertellen wanneer dit ging gebeuren. Ik vertelde hen ik niet heb mijn kristallen bol, en de beste manier om een gevallene profeet geworden was een datum voor zoiets zetten en te krijgen het verkeerd. Ik ben te oud en slim om dat te doen. Ik deed geef mijn best guess, die is sommige plaats tussen zes maanden tot een jaar, toen triljoenen dollars creëren we niet langer terechtzitting zwijgend op de balansen van banken maar begin circulerende. Dat is wanneer de reële inflatie begint.

What Will het eruit?

Hoe zal de inflatoire wereld er dan uitzien?

Benzine-en andere olie-afgeleide de prijzen zullen beginnen te stijgen. Olie zal rug boven 145 dollar uiteindelijk gaan. Ergens binnen de volgend jaar ziet u olie bij $ 75 tot $ 80 per vat, die terug zal benzine prijzen gebracht onder $ 5. Voedsel zal duurder.

Dat is mijn gissing beste; is geen exacte wetenschap. U bent een beroep op mijn ervaring en instincten naar rechts steeds vaker dan dat ik verkeerd ben zijn.

De laatste stuiptrekkingen van de Dollar

Een consequentie van stijgende monetaire inflatie is dat de dollar zal beginnen haar doodsstrijd. Geschiedenis vertelt ons dat de hele wereld is bezaaid met dode papier valuta. Ze hebben allemaal een levensduur van ongeveer 75 jaar. Deze leeft op geleende tijd.

Glen Beck, een van mijn favoriete talkshow hosts, heeft gezegd in zijn goud commercials dat hij geen goud kopen als een investering, maar als verzekering. Verzekering tegen wat? U bent verzekeren uzelf tegen de ultieme totale instorting van de dollar wegens inflatie!

Geld is verondersteld een middel van uitwisseling en een winkel van waarde. De dollar is nog steeds een ruilmiddel, maar jaren geleden opgehouden op een opslagplaats van waarde. Wilt u de waarde van uw vermogen op te slaan, hen niet op te slaan in iets dat dollar anders dan goud en zilver, die onmiddellijk plaatsen in de vraag van de beurs luiden.

Opnieuw gaan de lessen van geschiedenis, iets in de menselijke psyche instinctief beweegt ons richting edelmetalen. Dat is precies wat's nu gebeurt. Ondanks de schijnbare non-prijs-responsieve metalen, zij uiteindelijk zal opstijgen big time, gebaseerd op vraag.

De fundamenten worden nu gebouwd als het publiek de vraag naar goud en zilver is stijgende. Een reden waarom ik als zilver is dat mensen kunnen veroorloven om sommige kopen. Toen het goud krijgt in de buurt 1.000 dollar, een ounce te duur wordt voor de gemiddelde man. Dus ik zal mijn weddenschap plaats op zilver waar de gemiddelde kerel kan handelen.

Wereldwijd een enorme hoeveelheid edelmetaal en munten te kopen is aan de hand, zelfs het maken van zilveren tekorten. De monetaire autoriteiten (bankiers) hebben alles gedaan wat ze kunnen om goud onder controle te houden. 1.000 dollar per ounce goud schijnt een triggerpoint voor hen. Zij zal alles ze kunnen te onderdrukken, omdat stijgende goud is een belediging aan de dollar.

Ik zal later op te schrijven hoe deze manipulatie gebeurt en waarom goud en zilver nog niet verdwenen zo hoog als je denkt dat ze zou moeten. De fundamentals lijken hogere prijzen de vraag, gezien de stijgende wereldwijde vraag.

Tien, twintig jaar vanaf nu, zal je opscheppen over het hebben gekocht metalen op deze prijzen. Bedenk dat u te kopen als verzekering tegen het totale uiteindelijke ineenstorting van de winkel-of-waarde functie van het papier dollar.

Dit is veel meer dan de apocalyptische klinkende, "Je zou kopen goud en zilver, want u zult een hoop geld te verdienen." Dat blijkt waar te zijn, maar dat is niet de echte reden om een eigen.

Op CNBC Squawk Box werd mij gevraagd: "Wanneer zal u vertellen de wereld dat de aandelenmarkt is goedkoop genoeg om te kopen."

Ik was gevangen een beetje overrompeld, maar in principe ik bedroefd, "U gaat ervan uit dien dage zal komen. Ik denk dat dit een moeilijke inzet. " Ik wed er tegen!

De terminaal zieke Dollar!

De beurs is in zijn doodsstrijd, en de dollar zal binnenkort in haar doodsstrijd, toen de Chinezen, de Indiërs, en de Japanse VS stoppen met het kopen papier. En nu lijkt te herstellen. Maar dat is een tijdelijk verschijnsel is en uiteindelijk de dollarkoers zal imploderen, waardoor de wereld tot aan de knieën in een mislukte munt, zoals zij altijd heeft gedaan door de geschiedenis heen.

Heeft de geschiedenis altijd hebben om zichzelf te herhalen? Nee, natuurlijk niet. Maar dat is de manier om in te zetten. Alle factoren zijn aanwezig, onder wie een voorzitter en een Congres dat geen been tegen creating ongelimiteerde hoeveelheden dollars en de uitgaven die door middel van het bancaire systeem te hebben. Dit is pure waanzin en maakt Obama wellicht de gevaarlijkste president van de Verenigde Staten steeds heeft.

Zijn onwetendheid van economische principes is monumentaal, slechts geëvenaard door zijn arrogantie in het nastreven van deze desastreuze beloop laten.

Het spijt me als je het niet als mijn politiek en omdat ik nog niet toegetreden tot de gelederen van degenen die besmet zijn geraakt door de Obama-manie. Ik hoop dat ik zal lang genoeg leven naar de dag zien wanneer we zal terugkeren naar sommige niveau van sanity. Maar dat gezond verstand zal niet de terugvordering van de dollarkoers als opslag van waarde.

Op een dag zullen we een nieuwe munt ondersteund door een vaste commodity. Ik weet niet in welke vorm zij denkt te nemen, maar de markt zal spreken en een nieuw stuk papier dat sommige materiële verankering heeft.

In de tussentijd, de wereld zoals wij het kenden is stervende en de dollar begint zijn laatste stuiptrekkingen, ongeacht de huidige dagprijs van de dollar ten opzichte van andere valuta's. Als we ziek, de rest van de wereld krijgt longontsteking. We zullen waarschijnlijk proberen om de Euro de regerend wereldkampioen munt (wellicht zelfs de yen te maken) is, maar dat slechts een tijdelijke noodoplossing.

In de tussentijd, edele metalen een verzekeringspolis dat de waarde van uw vermogen behoudt. U kan opwegen tegen de mislukking van uw papieren dollars door de invoering ongeveer een derde van uw vermogen in edele metalen, bij voorkeur zilver.

Val niet voor It!

Ik heb geluisterd naar de radio commercials van bedrijven die beloven om uw schuld streep door u te laten in op een "geheim dat de credit-card maatschappijen niet willen dat je weet." Ze beloven u korting van betalingen en kapitaal van maar liefst 60 procent.

Val niet voor! Wat deze bedrijven niet zal u vertellen is dat hun proces zal uw creditcard vernietigen als de kosten van de schuldafbouw. Je zal stoppen met het betalen van uw rekeningen, en het bedrijf wordt de regeling met uw schuldeiser te onderhandelen dan na een paar maanden. Na de schuldeiser heeft gemeld dat u als no-pay!

Zij geldt uitsluitend ongedekte schuld (kredietkaarten, heffing rekeningen, enz.), niet uw autolening of uw student lening.

Ja, ze kunnen onderhandelen over uw schulden, maar van de prijs is tweeledig: 1) je eer, en 2) uw credit rating.

Misschien is de vernietiging van uw credit rating is niet zo slecht als het lijkt, omdat je moet lenen van geld toch al niet in de toekomst; je moet blijven van de schuld.

Maar er zijn een aantal redenen waarom u fatsoenlijke credit nodig, zoals; kopen van een huis, met een credit card voor essentiële zakelijke reizen, enz. Als die dingen zijn niet belangrijk voor u en uw morele welzijn doet er niet toe, door alle betekent go for it.

Maar in het gaan met je ogen wijd open!

No comments:

Post a Comment