Verward e-kopers hun geld

Mijn oom, door zijn bakstenen en mortel winkels leerde mij veel waardevolle zakelijke lessen. Eentje die altijd echo's in mijn gedachten, en dat kan zelfs nog meer opvallend ware in de online wereld is bepaald dat een verwarde klant nooit koopt. In tegenstelling tot zijn winkels waarvan de "nuttige" werknemers "stond voor iedereen dat een verbaasde blik weergegeven staan, voor e-commerce sites hebben niet die luxe. Uw bezoekers kunnen niet persoonlijk worden onderhouden, zodat het moment dat ze
First Impressions

In tegenstelling tot in de dating wereld waar iemand daadwerkelijk kan een poging doen om u te leren kennen, uw website heeft weinig tijd om een verbluffende eerste indruk te maken voor uw bezoekers klikken dat kleine X in de rechterbovenhoek van hun schermen, nooit terug te keren. Waarschijnlijk zal ik niet aankomen op uw website bij toeval. Ik zal waarschijnlijk type een aantal zoektermen in een motor (we gebruik "bloemen bezorgen" als voorbeeld voor dit kleine verhaal) en de aankondiging van uw site blijkt van relevante aan mijn zoekopdracht. Nu is het eerste wat ik ben op zoek naar bij aankomst is hoe uw e-business zal me helpen. Dus alsjeblieft ga mij meteen (het laatste wat ik wil is gaan zitten om gedurende 5 minuten een mooie flash presentatie lasten). Dat klein stukje van onroerend goed boven de vouw op uw homepage is vaak al mensen naar kijken, gebruik die ruimte verstandig.

Voordelen

Hoe uw product / dienst ten goede zal komen uw klanten is het eerste wat ze schelen. Stem uw bezoekers in ieders favoriete radiozender: Wii-FM (Wat is er voor mij). Zoals hierboven vermeld I, zoals de meeste mensen deze dagen, moet je weten hoe uw goederen zal mij te helpen in een fractie van een seconde. Dus ga mij meteen in een heel duidelijke wijze dat uw bloemen zijn de mooiste rond of bij de verkoop of uw leveringen zijn snel en zelden verloren. Neem de tijd om na te denken waarom zou bezoekers naar uw site komen, wat ze na de show en vervolgens samen hebben ze bij ons aan het juiste adres.

Sitestructuur

Als u niet genoeg ruimte moeten duidelijk layout al uw voordelen op uw startpagina in een duidelijke en beknopte wijze, met alle middelen een paar extra voordelen's. Wellicht een van de prijzen, een levering opties, eentje voor bloemen en ga zo maar door. Zorg ervoor dat duidelijk label hen in een duidelijke menubalk. Laat me niet uw website doorzoeken. Laat me niet gebruik maken van de sitemap en voor de liefde van alles wat heilig is, laat me niet gaan tot en met 6 extra pagina's te krijgen zijn.

About You vs Over ons

Dan heb je al sinds 1987. Je won de prestigieuze International Flower Store (IFS) toekennen 6 jaar loopt. U geeft uw van 100% van de winst aan liefdadigheidsinstellingen. Dat is prachtig en kan mij meer geneigd zijn om zaken met u doen. Bedenk dat er een persoon waar ik zorg nog meer over jou en dat is "ik". Niet te verwarren met het gooien van mij al die extra informatie over jezelf op mijn manier. Wat de heck is de IFS anyways? Ik wil meer weten over mij te horen. Als je echt een drang om dingen uw site met teveel info, althans mij vertellen dat er iets in de trant van: "Geef onze bloemen aan je vrouw, dat ze niet boos op je zijn voor een paar uur". Het is wat je kunt doen voor mij niet, hoe goed je ook bent, dat je met mij bereiken voor mijn kredietkaart.

Uitchecken

Ik ben vrij zeker dat ik ben niet de enige dat had deze ervaringen een te veel tijd. Ik doe dit via uw site, hou je bloemen en ga naar de kassa. Alleen om te weten dat uw werkelijke betalingsproces 18 stappen bestaat, vereist bloedmonsters en een volledige juridische team te voltooien. Na vloekend de dag dat je geboren werden, heb ik vriendelijk Laat uw site en elders koopt bloemen. Maak uw kassa zo eenvoudig als menselijkerwijs (hetzij elektronisch volledig) mogelijk. Neem elke methode van betaling mogelijk. Vraag alleen voor de informatie die u echt nodig hebt (ik ben er vrij zeker van dat u niet mijn fax nummer behoeft voor het verzenden van bloemen). En aan het eind van de rit, geef me een soort van ontvangstbevestiging, zodat ik kan gerust alles ging goed.

Kijk naar Google als een extreem voorbeeld van een hersenloze site. Ja, ze maakten hun service beter dan de concurrentie. Maar als je naar hun site, alles wat er is, is een eenvoudige zoekvak. Het is schoon, snel en eenvoudig te bedienen. U hoeft niet een handleiding om het te achterhalen en noch zou ik bij aankomst op uw locatie. In de hectische wereld van vandaag, we zijn allemaal veel te druk voor dat

No comments:

Post a Comment