Gepensioneerde leerkrachten en Sociale Zekerheid

Weet je wat je van de sociale uitkeringen, wanneer u met pensioen gaat? Weet u hoe uw State Pension Fonds werkt? Als u ja of nee beantwoord, lees verder.

Het is verplicht voor alle leerkrachten op een staatspensioen ontvangen. U betaalt erin een keer per maand en de school district - u bent verbonden met lucifers uw betaling.

Als de pensioenleeftijd in werking treedt een formule gebracht gebruiken om het bedrag van uw pensioen - en zullen uw maandelijkse pensioen betaling bepalen. Deze bet
Het probleem met de Sociale Zekerheid voor leraren is docenten niet betalen van sociale zekerheid, tenzij er een bij de tweede baan. Op dit punt, zou de sociale zekerheid geld worden verlaagd.

Elke persoon met een AOW-uitkering niet kan ontvangen Sociale Zekerheid van een overleden echtgenoot - of in het geval van een echtscheiding - niet kan ontvangen de 50% die u in beginsel recht hebben. Als het pensioen lager is dan de sociale zekerheid - u zult het verschil tussen de sociale zekerheid bedrag en de staatspensioen ontvangen.

Bijvoorbeeld: Mijn echtgenote ontving $ 2,000.00 dollar per maand vanaf Sociale Zekerheid. Normaal gesproken zou ik ontvangt $ 1.000,00 dollar per maand, maar ik krijg meer geld op mijn toestand pensioenuitkering en mijn sociale zekerheid maandelijkse uitkering - een dikke vette nul. Als ik ontving minder geld, zou ik betaald het verschil tussen mijn State Pension en Sociale Zekerheid.

Er is wetgeving in Washington de strijd om dit recht te wijzigen. Mijn man werkte zijn hele leven en betaald in het socialezekerheidsstelsel System. Ik zou gerechtigd zoals andere echtgenoten - die geen een Staat Pension - alle van socialezekerheidsuitkeringen die gerechtigd me te ontvangen.

Ik kan geen van de Sociale Zekerheid voordelen die automatisch werden afgetrokken van mijn Pay controles ontvangen terwijl arbeidstijd andere arbeidsplaatsen vóór - tijdens - na mijn carrière in lesgeven ging inwerkingtreding. Alle het geld dat werd afgetrokken van mijn Pay controles is verdwenen - voorgoed verloren.

Bedankt voor het lezen mijn artikel. Gelieve voelen vrij om ieder van mijn talrijke andere artikelen over verschillende onderwerpen lezen.

Copyright Linda E. Meckler 2007

No comments:

Post a Comment