Tough Economy Uitdagingen Stay-At-Home Moms

Vijfentwintig jaar geleden, toen was ik het opvoeden van kinderen, ik vaak voelde zich verscheurd tussen willen om thuis te zijn met mijn kinderen en hoeven bij te dragen tot het gezinsinkomen. Het was een delicate dans die mijn conversiecode of ik eigenlijk was geld makend of gewoon uitbetalende de babysitter vereist. Op een gegeven moment realiseerde ik me dat de full-time baan had ik alleen was verrekening mij $ 50 dollar meer per maand dan ik zou hebben gekregen door thuis te blijven en het
Vandaag is het een hele nieuwe balspel, een bevrijdende één op dat voor "Stay-At-Home Moms." Het internet heeft gezien deze SAHM's het vermogen om in-home bedrijven draaien terwijl neigt te de zorg van de kleintjes.

Ik begon onderzoek blogs een paar maanden geleden en stond versteld van hoeveel "Mam" sites bestaan. En elk van deze sites gebruik van creatieve manieren om inkomen te verdienen, zoals het nemen van reclame of het opladen voor reviews van producten of dienstverlening. De blogs bieden advies over alles wat "mama" uit wat zijn de beste luiers naar de kindertijd voeding tot woonaccessoires en hippe stijl. Achter deze blogs is een thuisblijfmoeder, vele met gediplomeerde graden in het bedrijfsleven of de kunsten, en deze vrouwen zijn slimme ondernemers die verandering van de regels van het ouderschap en zetten een stok in het oog van de traditionele "feministische" principes.

Naast het blogs zijn in-home doen de bedrijven en affiliate directe verkoop. Een zo'n SAHM business is een online winkel genaamd Kir DeVries. De eigenzinnige naam logenstraft een boetiek te slaan dat, indien het echte bakstenen en mortel zou zijn heel populair bij het winkelcentrum browsers. Kir DeVries biedt unieke geschenken, organische kleding en eco vriendelijke producten. Het is thuisblijfmoeder is Kristen Becker, een dertiger meid met een vijftienjarige zoon, en twee kleine zonen onder de vijf jaar.

"" Ik wilde hier zijn voor mijn jongens, "zegt Becker" maar ik nog moeten geld verdienen. Het is niet gemakkelijk te verhogen drie kinderen op een inkomen en mijn oudste zoon zal gaan naar de universiteit in een paar jaar. Dus besloot ik een winkel starten. "

Ik bezocht haar "shop" die een kamer bij haar thuis. Er zij maakt gebruik van verfijnde online yahoo zakelijke programma's en Google Analytics om haar verkoop bijhouden en hoe haar klanten haar conclusie te zien. Terwijl wij praten, een van de jongens loopt in met enige ruimte schepsel Monster doll en golven het in mijn gezicht. Het maakte me lachen. Kristen is uber georganiseerd. Hier zijn een aantal verzenddozen, hier is de tape, er is het zijdepapier wikkelt zij alle aankopen in, is er de dozen en kisten en dozen van het product.

"Ik heb de hand pick elk product en ik wil zeker weten dat ik ben kwaliteit merchandise te verkopen, iets wat ik zou kopen voor mezelf", zegt Becker. "Klantenservice is groot voor mij. Ik denk wanneer MIJ annuleerteken een trouwe klantenkring bouwen, mijn zakelijke zal groeien en groeien. "

Ze laat me de email. Een roestvrijstalen Earthlust waterflesje ze verkocht aan een vrouwelijke in het hele land had een zwakke plek, de inkt op de buitenkant van de fles of andere manier had nauwelijks af. Kristen onmiddellijk contact de fabrikant en werd verteld dat zij nu waren behulp nieuwe inkt. Dan Kristen schreef terug de klant en gegarandeerd vervanging. De klant antwoordde dat Kristen had haar vertrouwen in online winkelen hersteld.

Kir Vries heeft zopas affiliate marketing door middel van Clix vleet. Het heeft vijf affiliate marketeers ondertekend up. Fundamenteel mensen gaan naar de affiliates 'website, kijk omhoog een product en vervolgens zijn gericht tot de Kir DeVries site. Becker is uitbetalende tussen 5% -7% provisies voor dit. Maar met de explosie van hoe ver haar te slaan kon get "out there" Ik vroeg haar wat ze zal doen wanneer ze moet inhuren staff, het opzetten van een call center en huur magazijnruimte. Zal niet die nederlaag Haar verlangen om een SAHM worden?

"" Nee, want als het dan wordt mijn bedrijf ik zeker kan mijn kinderen hebben ten met mij werken, "zei Becker. "Dat is de schoonheid van deze, ik heb niet te worden overgeleverd aan de genade van enkele werkgever, ik ben de werkgever."

Er is geen solide informatie over hoeveel geld SAHM's zijn genereren, maar sommigen schatten het is in het miljarden dollars elk jaar. Anders dan in het verleden is dit moeilijke economie presenteert uitdagingen voor de thuisblijfmoeder, maar anders dan in het verleden, deze jonge vrouwen zijn deze uitdagingen met buitengewone creativiteit en panache. Om te zien Kristen's slaan naar http://www.shopkirdevries.com

No comments:

Post a Comment