Bevestigend Geld

Creating overvloed is waarschijnlijk de heetste onderwerp over het internet. Of u nu op zoek naar een business te beginnen vanuit je computer thuis of probeert te payoff uw hypotheek in de tijd om met pensioen comfort, lijkt iedereen geïnteresseerd in hoe om meer geld te krijgen. Er zijn persoonlijke groei en spirituele groei lessen betrokken bij scheppen welvaart die zijn ongenuanceerd. De meeste mensen hebben problemen om geld die ervoor zorgen dat ze zich daadwerkelijk blokkeren het creëren v
Ten eerste, laten we eens kijken naar de redenen waarom we überhaupt affirmaties. Velen van ons werd geleerd dat geld de wortel van alle kwaad. De echte offerte moeten lezen, "De liefde van geld is de wortel van alle kwaad." Ja, de hebzucht is het echte onderwerp, niet de hoeveelheid geld op een bankrekening. Om welke reden de les over hebzucht heeft geleerd alles verkeerd en mensen denken dat geld in en van zichzelf kwaad is. Geld is gewoon een middel voor ruilhandel, een handel-systeem. Ik zal u een handel kip voor een nieuwe jurk. Wij zijn het eens op papier geld of munten, die het equivalent van de handel creëren, zodat er geen te hebben voor de kippen rond en jurken trek met ons ruilen. Geld is slechts een middel van het creëren van transacties. Het is ook een manier om te sparen voor later. Ik geef je een kip vandaag, maar ik wil je oogst appelen ten tijde van hen van uw bomen dit najaar. Geld kan worden opgebouwd in de richting van een grotere deal. Ik heb gewerkt het hele jaar door het maken van schoenen voor het hele dorp, zodat ze allemaal zal me helpen mijn nieuwe huis te bouwen deze zomer komen. Zeggen dat geld is de wortel van alle kwaad is hetzelfde als zeggen dat de handel in goederen en diensten het kwaad is. Trading is de handel in, het is samenwerking in een numeriek formaat. Niets meer niets minder.

Een ander concept dat velen van ons hebben moeten afleren is het idee dat het echt moeilijk om geld te verdienen een levende of het is echt moeilijk om te vergaren enige vorm van rijkdom. Persoonlijk hoor ik mijn vaders vertellen mij tijdens mijn jeugd dat "de dingen zijn een stuk moeilijker als je buiten in de echte wereld." Waarheid bekend, niets in mijn leven is moeilijk als mijn jeugd is. Voor de eerste vijftien jaar nadat ik mijn vader's huis, ik moest echt hard werken om van elke cent, want dat is wat ik dacht was de volwassen manier van doen. Ik heb een vriend die is gerezen over de exacte tegenovergestelde manier van denken. Hij werd aangemoedigd een kind dat hij was volledig in staat om geld te verdienen met of zonder fancy hogeschooldiploma en dergelijke. Het resultaat is dat hij altijd het geld had en het stroomt in en uit zijn handen vrij aardig. Hij bouwde ook een bedrijf vanaf de grond tot aan zijn eerste proberen omdat het nooit drong het tot hem dat hij moest mislukken en strijd.

Onze overtuigingen rond geld zeker materie. Wat we denken over onszelf en geld is veel krachtiger dan veel mensen beseffen. De meeste kinderen opgegroeid in rijke families zijn niet alleen geleerd hoe je geld te verdienen, maar ook is er een onderliggende overtuiging dat zij van nature zal uitoefenen op het familiale traditie. De meeste kinderen zijn opgegroeid in armoede niets geleerd hoe om rijkdom te vergaren en zijn geconditioneerd te denken dat zij toch nooit rijk worden. Dat zijn de uitersten. De meesten van ons zijn ergens midden in en zo is onze waargenomen winstpotentieel.

Neem de tijd en serieus te graven door je gedachten over geld. Wat was je geleerd? Wat was de rol gemodelleerd voor u? Tegenover uw zelf-beperkende gedachten zal je helpen om te stoppen met hen te laten beheren uw leven. U moet overuren bewaken al uw gedachten als u verder langs het pad naar een leven van overvloed. Een groot stuk van dat houdt in met vermelding van affirmaties. Het is een methode om de computer programma dat in uw hersenen. Stel dat uw originele software is ontworpen om van mening dat er niet genoeg rijkdom om rond te gaan en daarom gaat volgend onmogelijk voor u om uw handen te krijgen niets van. Je wilt upgraden naar een nieuwere programma dat u helpt om meer geld te manifesteren in uw leven. Helaas werkt het menselijk brein niet mogelijk om een programma te worden verwijderd zodra het is ingevoerd. Dus, gaat u te hebben aan een dwingend programma overtop van de oorspronkelijke gebrekkige programma gezet. Elke keer als de oude programma start gebrabbel over schaarste en het gebrek aan geld voor worden gevonden, moet u onmiddellijk uw hersenen te stoppen en het nieuwe programma dat gelooft dat er meer dan genoeg om rond te gaan spelen. Dat doe je door jezelf te vertellen positieve affirmaties. Force je geest om echt te zien tastbare bewijs dat er geld genoeg is in de wereld voor u om het leven dat je droom van leven.

Affirmaties zijn geweldig en krachtig, maar helemaal zelf, ze zijn niet van plan te doen je een beetje van het goede. Zeer weinig self-made miljonairs deed het zitten in de lotushouding met vermelding van de kosmos dat hun bankrekening was magisch groeien door zelf. U hebt nog opstaan en iets doen. Iets te verkopen. Geef een dienst. Iets te leren. Zorg ervoor dat mensen iets voelen. Bouw iets. Ja, je moet iets dat je graag doet, omdat het pak zal gemakkelijker zijn om heel goed geworden in. Niemand wil een expert in een onderwerp dat hen verveelt tot de dood. Het is net zoiets als dat verhaal van de motor iets probeert zich omhoog te slepen over de heuvel, "Ik denk dat ik het kan. Ik denk dat ik kan. Ik denk dat ik het kan. " Tegelijkertijd werkte hij aan dat hij harder dan ooit in zijn hele leven. Doe dat.

Copyright 2006, Skye Thomas, Tomorrow's Edge

No comments:

Post a Comment